S.

11.06.2012

SVAR TILL ANONYM!!



HEJ! :D
Du har väldigt fina bilder och så har jag sett bilder på dig som är typ suddiga och skrivet med quotes (det är svart bakgrund bakom texten) Vilket program/app fixar du det på?? 

Tja! Tack så mycket annon! Jag brukar inte lägga ner så mycket tid på att redigera bilderna,eftersom jag säkerligen skulle ha deckat framför datorn om jag skulle pyssla med alla 100 bilder jag tar.
Men om jag känner mig lite kreativ och vill göra en bild mer värdig,så brukar jag använda mig av flerexponering.Alltså att jag smälter 2 eller flera bilder samman.Och det gör jag på inget mer komplicerat än Picasa!

(Kan nån hjälpa mig hur man ska svara till komentarer?? Hur ser ni att jag har svarat?? hur ska man svara till anonymer så att de ser?? vart vill ni har svar?? Jag har fortfarande inte fattat det där än)

(Can someone help me with the answering thing?? How do you see I've answered?? How do I answer to anonyms so they can see?? Where do you want your answers?? I've still not figured out this yet.)

Follow on Bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar