S.

9.01.2012

Are you happy now?


Har absolut bara legat och degat helaa dagen.Det var hur fint väder som helst för att göra massa roliga saker.Jag har hur förbannat mycket depress som helst och är ledsen på allt annat!!! Har heller inte kunnet springa på hela veckan,känner mig lat och rund som månen.Men istället är man ju fast i sängen med världens förkylning,jag har hostat så mycket att jag tror att alla mina inre organ kommer att ploppa upp snart.Så jävla mysigt,riktigt skön känsla ska ni veta.
Jag ska fortsätta slösa bort mitt liv med att kolla på Keeping up with the Kardashians och Awkward.Sedan ta hand om min hög med läxor.Livet är guld mina vänner!

I have done absolutly nothing today.It has been such a nice day with great weather for doing tons of fun stuff.I've soo much depress right now and I'm so unhappy with everything else!! I haven't been able to run this whole week either,so now I'm feeling as lazy and round as the moon.But you know,instead I'm stuck in bed with the coolest cold,I've coughed so much I think all my inside orgones are gone plopp out soon.So cosy and a real fucking good feeling too.
So I'm gonna continue wasting my life away by watching Keeping up with the Kardashians and Awkward.Then I have to take care of tons of homework.Hashtag Life of a party!
Follow on Bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar