S.

8.19.2012

Last day of summer.

Nu säger vi förväl till sommarlovet och hej till 2 terminer långa läxhelvete som väntar oss.Just nu är jag fett opepp på att vakna kvart över 6 vaaaarje dag och jag ska säga er om klockan är nånting med 6 då räknas det fortfarande som natt!!!
Men förövrigt tror jag de närmaste veckorna som innebär nollning och allt kommer att bli sviinkul!!
Till sommarens sluts ära hängde jag med mina saknade för en stund sen.Blir småförstörd inombords över att vi inte kommer att se varandra lika ofta och att några av oss inte kommer att vara varandras vardag längre,inget kul!

We're now saying goodbye to the summer and hello to 2 semester long hell of homework that's waiting us.I'm not very hyped right,cause I gonna have to wake up 6.15AM everyyyy single day and let me tell you,if the clock's anything with 6,then it's still night!!
But other than that,I think theses next 3 weeks are gonna be tons of fun!!
And in the honor of the end of summer,I spent with my dearly missed ones.I'm getting little heartbreak over not seeing them as much and some of us are not gonna see each other every day anymore,buuu!!
Follow on Bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar