S.

8.30.2012

It's always a good time.

Dagen har tillbringats ute i Berg med kära fadderklassen och vår egen klass.Det var brännboll och äventyrsgolf som stod på schemat.Dagen har varit skapligt bra och roligt som fan.Dock var man ju sådär bra på minigolfen,slog ju lite i vattnet,utanför banor och sådär åt helvete.Men det betyder att man har mer tur i kärlek,så vi får väl se.Annars är man som jag som har otur i livet i allmänhet i alla fall...
Dessutom har jag gått och pajat mitt stämband som in i helvete,så nu låter jag som en blandning av våldtäcksman och killen från Scream,jävligt attracktivt,jo men tjena.
Men somsagt,fett värd dag måste jag ändå erkänna!

We spent the day in Berg with our lovely senior class and our own class.We played rounders and minigolf.The day has been pretty awesome and great fun.But I'm not the best minigolfer in town,the ball kind of flew everywhere,down in the water,outside the court and yeah,so it can go to hell.But that only means that you have more luck with love,so we'll see about that.And then you can be like me,have bad luck in life in general...
And I've also fucked up my vocal cord as hell,so now I'm sounding like a mix between a rapedude and the guy from scream,so attractive!
But I have to admit it was alot of fun!

Follow on Bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar