S.

8.17.2012

BAD UPDATE!

Så Asmaa är äääntligen hem från London,yeyeyy.Därför har bloggen stått tomt i ett par dagar,jag ville bara njuta av den sista droppen av ledigheten med mina favoriter innan vi tvingas tillbaka till skolan igen.Jag var jättetaggad att börja på en ny skola med nya klasskompisar,men termometern sjönk under minus 400 när jag inte hamnade i samma klass med Ellinor,den jag önskade att hamna med mest.Pung..
Men det är som sagt underbart att ha Asmaa tillbaka,förlåt att jag var en dampig bitch hela dagen idag,det var verkligen inte min dag idag.
Och nu kan jag inte heller sitta och plinga på min gitarr eftersom den är rikigt handikappat ostämmad,fan lärde jag aldrig mig stämma gitarrer för???

So Asmaa's finallyyyy home from London,yeyey.And that's why the blog has been empty for a couple of days,I just wanted to enjoy the last drop of freedom with my faves before I've to head back to school again.I was so excited to go to a new school and get new classmates,but the thermometer dropped to minus 400 when I didn't end up in the same class with Ellinor,the person I wanted to go with the most.Balls..
But as I said,it's lovely to have Asmaa back,and sorry for being such a bitch all day long,it was really not my day today.
And I can't play with my guitar right now because it's so retarded untuned as fuck,dammit why didn't I ever learned how to tune guitars???

 ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Follow on Bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar